اس ام اس غمگین زیبا
جملات زیبا و خرید شارژ، پرداخت قبوض
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
اس ام اس غمگین زیبا

قصیده می شوم اگر تو تشنه ی شنیدنی / به اوج می رسم اگر تو بی قرار دیدنی / بیا که در هوای تو از نور نفس تازه کنم / بیا که این حماسه را با تو پر آوازه کنم آدما رسمشونه پابند دلدار نمیشن / خوب گرفتار میکنن اما اگرفتار نمیشن / آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن / دلو بیمار میکنند اما پرستار نمیشن . اس ام اس غمگین با یاد چشمهای تو خوب است خواب من / از ابرها کناره بگیر آفتاب من / چشم تو را کجای جهان جستجو کنم / پایان بده به تب و تاب بی حساب من . در مرام ما نباشد جز وفاداری دوست / جان دهیم بهر رفیقی که وفاداری در اوست . بیب بیب برو کنار ، این اس ام اس یه بار بوسه داره ، برو کنار خیس نشی ! صد بهارانم بی تو سخت تر از یک زمستان است . کیا یادشون میاد سرمونو میگرفتیم جلو پنگه میگفتیم : آ آ آ آ آ آآآآآ آ آ آ آ آ ؟ سرچشمه ی عمر آدمی یک نفس است / آن هم فدای یک هم نفس است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: